عامل سقوط بالن «پایتختی ها » و سلفی با پاپ در لوور تهران!

پدر زن فوتبالیست مشهور در پایتخت 5 بازیگر نقش «آرکان» که با  سهل‌انگاری‌اش در سریال پایتخت 5 عامل سقوط بالون خانواده نقی معمولی شد، پدر زن سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان و کاپیتان تیم استقلال است. خبری که روز گذشته در فضای مجازی مطرح شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. کاربری در این باره نوشت: «عوامل پایتخت 5 خوب بلدند هر روز با یک حاشیه و خبر در راس اخبار قرار بگیرند. طبیعی است که پُر بیننده‌ترین سریال نوروز هم باشد.» کاربر دیگری نوشت: «این موضوع چندان ارزش خبری نداشت. فقط فضا با اسم رحمتی جریان خبری و انتقادها از این سریال را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مثلا موضوع تبلیغ برای گردشگری ترکیه را به حاشیه می‌رانند.»       شیطنت رسانه‌ای یا واقعیتی علیه شهرداری؟ انتشار تصویر کودکی در یزد که مشغول رنگ‌آمیزی جدول خیابان است، با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی رو به رو شد. ادعایی که برخی کاربران داشتند این بود که این کودکان کار هستند که توسط شهرداری یزد برای رنگ‌آمیزی شهر از آن‌ها استفاده می‌شود. البته روابط عمومی شهرداری یزد این مسئله را یک شیطنت رسانه‌ای دانسته و اعلام کرده این کودک ممکن است فرزند یکی از کارگران شهرداری باشد. کاربری در این خصوص نوشت: «اگرم خبر درست باشه شهرداری کاره‌ای نیست. کار رو می‌دن به پیمانکار. این جنایت پیمانکاره.» و کاربر دیگری نوشت: «در اصفهان هم کودکان کار را برای جمع‌آوری زباله‌ها به کار می‌گیرند.»     عذرخواهی خوزستانی مدیری از آقای مدیر! مدیری در برنامه دورهمی با اشاره به صحبت‌های یکی از مدیران که از او خواسته بابت اظهاراتش درباره هوا نداشتن خوزستان، عذرخواهی کند گفت: «من عذر می‌خوام. لامپ تصویر تلویزیون ما یکم خراب بود فکر کردیم هوای خوزستان آلوده است. بعد که لامپ تصویر را درست کردیم دیدیم اون چیزایی هم که فکر می‌کردیم ماسک سفیده مردم به صورت زدند، بستنی قیفیه.» کاربری در این باره نوشت: «در مورد بعضی مدیران باید گفت رو که نیست سنگ پای قزوینه.» و کاربر دیگری نوشت: «سوژه سوخته‌تر واسه شوخی نداره این مهران مدیری؟ خدایی دیگه خیلی لوس شده برنامه‌اش.»  
 
 
سلفی کودک با مجسمه پاپ در لوور تهران! پدری کودکش را برای گرفتن عکس کنار مجسمه پاپ در موزه لوور تهران گذاشت.  خبری که سرو صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد. کاربری نوشت: «من نمی‌فهمم چرا با مجسمه‌ها عکس می‌گیرن؟ مثلا که چی؟ می‌خوان زیرش بنویسن من و مجسمه پاپ همین الان یهویی؟!» و کاربری هم نوشت: «باید واسه اون موزه و موزه‌دار متاسف بود که طرف بچه‌اش رو فرستاده اون ور نرده و عکس گرفته ازش.» مدیرکل موزه ایران در واکنش به این اتفاق گفت: «خوشبختانه سکوی مجسمه محکم بود و مشکلی پیش نیامد.»           تصویری متفاوت از باجناق‌های استقلالی انتشار تصویر نماز خواندن خسرو حیدری و امید ابراهیمی باجناق‌های استقلالی در میان کاربران استقلالی فضای مجازی با استقبال چشمگیری رو به رو شده است. کاربری در این باره نوشت: «جالبه با تی شرت آبی هم وایسادن به نماز.» و کاربر دیگری با اشاره به کودکی که در جلوی تصویر به تقلید از این دو بازیکن نماز می‌خواند، نوشت: «اون بچه کیه؟ بچه خسرو حیدریه؟»   


 
 
 
 
 
ترسناک‌ترین بازار جهان در توگو
تصاویری از بازار اسکلت جمجمه حیوانات روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد که بنا به ادعای رسانه‌ها بیشتر مربوط به بازارهایی در کشورهای توگو و بنین است. اجناس عجیبی که بیشتر به دلایل اعتقادی، خرافی و جادوهای باستانی خریداری می‌شود. کاربری نوشت: «عجب از این موجود دو پا. تا جمجمه حیوانات رو هم برای کسب و کار و درآمدزایی به کار می‌گیرن!» و کاربر دیگری نوشت: «ترویج خرافه فقط در کشورهای آفریقایی نیست و در سال 2018 در کشور خودمون هم می‌بینیم هنوز بعضی به جادو اعتقاد دارن. این بازارها هم بیشتر ابزار جادو و جمبل دارن.»